Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?

Testar att skriva ett inlägg trots att jag inte fixat så att mitt domännamn emilies.se pekar hit. Jag minns inte exakt hur jag gjorde för tre år sen då jag pausade bloggen, så jag har inte lyckats låsa upp det hela. Mitt domännamn snurrar fortfarande runt planlöst. Det är fult hur snabbt jag glömmer saker och ting. Jag bloggade väldigt regelbundet i flera år men det känns ändå som helt nya grejer då jag kollar runt bland design o.s.v. Kunde inte ens minnas på vilken sida jag skrev mina faktiska inlägg som sedan visades via emilies.se.
 
Hur som helst så hade jag tänkt börja skriva igen. Nytt år, nya tag! Hade inte tänkt skriva en bok om man vad som hänt i mitt liv sen 2010. Det får istället komma bitvis appropå nya händelser. Kan däremot tänkas att jag gör någon form av kortare årsresumé av 2013 och då skulle det ju underlätta med någon form av epilog(?) från vad som hänt i väldigt grova drag 2010-2012.
 
Punkt ett på checklistan är ju dock att lösa problemet med domännamnet. Ser ju dock att det trots all inaktivitet ramlar in någon enstaka besökare här och där, så rätt vad det är så kanske det är någon som uppskattar det här livstecknet redan nu! På återseende.

Kommentera här: