Morrn!

Det blev inte alltför lång sömn. Inte så konstigt med tanke på hur mycket jag sovit på dagarna under jullovet. Får styra upp det med att inte nap:a något under dagen idag. Hur som helst så känner jag mig rätt så pigg redan nu, och jag har bara varit vaken i typ 10 minuter. Det är huvudsaken.
 
Åh, jag har sån ångest över det här skolarbetet jag håller på skriva. Eller ja, ångest över att det går så långsamt. Jag vet inte hur jag ska göra för att koncentrera mig. En idé är att då jag kommer hem från skolan så går jag bara med hundarna och sen åker jag iväg och sätter mig på biblioteket här i stan och pluggar. Universitetet, där jag ska vara på förmiddagen och lyssna på redovisningar och föreläsningar ligger i Umeå, 10 mil bort. Den där lilla ödsliga byn jag nämnde tidigare, som vi bodde i från hösten 2011 till sommaren 2013 heter Rundvik och ligger mitt på hållet mellan Övik och Umeå. Jag bodde med andra ord bättre till där rent pendlingsmässigt, men jag är ändå sjukt nöjd med att få ha flyttat hem till Övik igen och jag är så nöjd och glad över huset vi köpt!
 
Dags för en dusch! Det kommer faktiskt bli första gången jag tvättar håret i år, hehe.
 
 
 

Kommentera här: