Dimmigt mörker..

..på E4:an. Nu har jag (nästan) precis kommit hem efter att ha skjutsat hem brorsan och hans familj från flygplatsen. De har varit utomlands över jul och nyår. Jag och Johan var med hans familj till Turkiet i höstas och det är verkligen trevligt med en sol-boost så här i mörkret. På tal om mörkret så blir ju den här hösten rekordlång då snön aldrig kommer. Jag tycks inte minnas att det varit så här totalt snöfritt i januari förut. Det är helt sjukt. Förhoppningsvis kommer vintern och snön nu snart. Skulle gärna se det hända innan födelsedagen den 17:e januari...
 
Tanken nu är att jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag till universiteten för första gången 2014 och lyssna på redovisningar om ALS, psoriasis och Wernicke's encephalopathy. Den förstnämnda är jag frågeställare på tillsammans med några andra, så jag ska skumma igenom sjukdomen lite lätt innan jag somnar.
 
Får se hur jag gör med hundarna imorgon. Tänkte först ha med dem i bilen, men jag har inte kollat upp hur man stänger av rörelsesensorerna i bilen. Rör sig någon i bilen då den är låst så går larmet. Larmet går alltså ganska direkt om hundarna är i bilen. Vanligtvis har Johan hundarna på jobbet, men han är på jobbresa. Han åkte idag och blir borta några dagar.

Kommentera här: