2011

Jag har haft en liten 2011-natt, så att säga. Det finns ju så klart anledningar till att jag slutade blogga för tre år sen och den största av dem är inget som jag är helt bekväm med att dela med mig av än. Kan säga så mycket som så att jag flyttade två gånger under året och hade en period inget eget boende. I alla fall första halvåret av 2011 var en mörk tid i mitt liv. Kommer säkert skriva mer om det sen.
 
7:e februari 2011
 
Det jag spenderade dagarna med utöver att hantera tillvaron var att jobba. Jag jobbade så mycket jag kunde. Jag jobbade (och jobbar fortfarande) som taxichafför och jag föredrog verkligen nattpassen under den tiden, och såna finns alltid möjlighet att köra om man vill. De är i regel inte så populära hos de som jobbat länge.
 
26:e april 2011
 
Jag slog även slag i saken och skaffade min första tatuering. Motivet har jag grunnat på i flera år, men hade inte riktigt bestämt mig för vilken molekyl förrän då, i april 2011. Även om den självklart är starkt kopplad till just den här perioden i mitt liv så mår jag inte dåligt av den. Jag gillar den! Det känns som att den hör hemma där på min arm på något vis.
 
Låtarna jag lyssnade på mest under året var nog Volbeat's två låtar Soulweeper och Soulweeper #2. Mest #2 då det var som värst, sedan gled det över till Soulweeper. Även om namnen är lika så är låtarna rätt så olika varandra.
 
 

Kommentera här: