1life

Då var det dags igen! Jag och Johan var på 1life ikväll och tecknade medlemskap. Vi har tränat i perioder tidigare och för mig har perioderna rört sig om 3-6 månader. Sist jag tränade på riktigt var nog fyra år sen. Efter det har jag väl haft några kortare infall på en vecka här och där eller ett pass här och där. Inget att nämna egentligen. Hur som helst är mitt mål med träningen att kunna springa 5 km. Visste vore det väl härligt att orka en mil, men det är inget jag tänker på nu då jag är tyngre än någonsin och inte tränat på så länge. Jag tänkte börja med ett Body Balance-pass på torsdag för att se om det är något för mig. Siktar på att träna 1-2 gånger per vecka så här inledningsvis.
 
 
 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite övergripande om genkloning och sen friska upp minnet om PCR. Vi har labvecka nästa vecka och imorgon är det genomgång inför den. Jag hade tänkt åka till skolan idag, men jag klarar inte riktigt av att lämna hundarna i hundgården än. Är så extremt orolig av mig då det kommer till hundarna och jag inbillar mig skräckscenarion om de är hemma ensamma. Sen hjälper det inte att de skäller så fruktansvärt mycket i hundgården. Jag tror inte grannarna tycker det är så där jättebehagligt. Imorgon har jag bara föreläsning på förmiddagen så då får de vara hemma själva, fast inomhus. Då ligger de bara och sover.

Kommentera här: