Brooklyn Nine-Nine

Jag måste bara nämna en härlig serie som just börjat sändas på 6:an. Brooklyn Nine-Nine! Då jag såg att den skulle komma och såg att Andy Samberg (från The Lonely Island) skulle spela huvudrollen så sköt förväntningarna i taket. Samtidigt kände jag dock att risken finns att jag blir besviken om jag har alltför höga förhoppningar - bara för att man kan skriva, sjunga och framföra roliga låtar så kanske man inte är en bra skådespelare i en TV-serie. Men nu då jag sett några avsnitt så här på måndagskvällarna så har det visat sig att det var lugnt att ha höga förväntningar. Fast är det bara jag som känner lite Archer-vibbar? Ingen är ju som Archer, men jag tror mycket gjorde att jag såg likheter i Archer's Cheryl och Brooklyn Nine-Nine's Gina. Anyhew så gör inte det så mycket, det var bara något jag tänkt på. Nu ska jag fixa mig för sängen och sen ligga och läsa artiklar tills kl 22 då Brooklyn Nine-Nine börjar.
 
Brooklyn Nine-Nine, kvällens avsnitt är det sjätte i den första säsongen.
 

Kommentera här: