Min onsdag

Jag sover verkligen för länge den här veckan. Sist jag jobbade var söndagnatt och jag jobbar inte förrän lördagnatt, så det är i princip en vecka jag är ledig. Hur som helst så har jag inte vaknat särskilt tidigt eftersom Johan och Aisy varit på jakt alla dagar (Johan sköt förresten sin första älg efter Aisy idag!). Det innebär alltså att jag inte måste kliva upp för att gå med Aisy på morgonpromenad. Imorgon är det ingen jakt utan Johan ska jobba som vanligt och Aisy ska vara hemma med mig. Skönt!

När jag vaknat och gjort mig klar idag så var klockan runt 14 och då for jag iväg till Anna och Mindy. Dom har just flyttat och jag har aldrig varit och hälsat på i nya lägenheten. Men jag har varit där eftersom jag hjälpte dom att flytta förra helgen. Hur som helst så pratade vi en stund innan vi drog iväg på Indiska och Make Up Store. Efter det så promenerade vi hem till Anna igen. Johan ringde medan vi var på stan och sa att Fjällräven reade ut hikingbyxor som kostat 1000 kr för 250 kr. Han hade köpt ett par och ville att jag skulle fara dit och se om jag hittade några som passade. Så efter att jag sagt hej då till Anna så drog jag iväg dit. Som ni ser på bilden så hittade jag ett par som passade.

Johan hade farit till Malin då, så jag for dit efter Fjällräven. Johan lekte med Vilmer medan jag och Malin satt och pratade. Sen när alla barn gått och lagt sig så såg vi Biggest Loser och Idol.


Byxor från Fjällräven.

Fem gråa ljus från Indiska.

Sensitive Foam Cleanser (rengöring), Refining Toner (ansiktsvatten),
Day Time (dagcreme) och Matt Foundation Milk från Make Up Store.
Tonern och foundation är repriser, medan resten är något
jag testar för första gången. Det ska bli så spännande ;D

Kommentera här: