Måndag

Jobba, jobba, jobba! Så har det sett ut den senaste tiden, i alla fall på helgerna. Men nu framöver så ska jag faktiskt ha några lediga helgdagar. På lördag och söndag ska jag vara ledig samt fredag, lördag, söndag nästkommande helg. Nu på lördag är det inflyttningsfest hos Anna och Håkan och nästkommande helg ska vi fara till Brännforssund. Jag minns inte ens när jag var där sist..det var jättelänge sen.

Idag jobbade jag 5:20-10. Det blev mest flyget och skola. Efter det så har jag bara varit hemma och grejat på. Tvättat lite och så.. Sen när Johan kom hem så åt vi och gav oss sen ut på promenad. Jag bestämde väg och eftersom jag hade sån överskottsenergi så valde jag för en gångs skull en lite längre väg. Det blev lite enkelt en omväg till Ica som blev ungefär 4,5 km lång. Helt perfekt! Jag har säket skrivit om CardioTrainer tidigare. Men det är en app som jag har till min HTC Desire. Den är ascool och håller koll via GPS hur långt man går samt ritar ut vägen på kartan, som ni ser på bilden här nedanför.

Den här veckan är jag helt ledig på tisdag, lördag och söndag. Det tycker jag är ganska lagom, även om jag har väldigt korta pass måndag, onsdag och torsdag så är det absolut bättre än ingenting. Nu ska jag lägga mig och se på TV och dricka lite vitaminvatten. Jag ska visa sen..kanske. Jag köpte fyra stycken när jag var på Ica. Håller på smaka alla sorter för att se vilken som är godast.


Så här gick vi ikväll!

Kommentera här: