Hey there!

Hur förslappad kan man bli? Johan tror att jag är lat när han är hemma, han skulle bara veta hur jag beter mig när han är borta! Helt sjukt.. Jag måste skärpa mig. Min tvättid börjar kl 16 så då ska jag sätta igång och röja upp här. Så fort jag är ledig så blir jag sjukt lat. Det är bara när jag inte har tid som jag orkar städa och greja. Men som sagt.. Nu är det höst, vilket är mer nyår än vad 31 december är om man ser till nystart. I år ska jag visserligen inte börja någon utbildning eller något sånt, men det känns ändå nytt och fräscht. Det luktar också nytt och fräscht utomhus. Än så länge är det bara lite halvkyligt, och det är bara mysigt. Men.. Snart kommer jag börja gnälla över hur kallt det är när jag envisas att springa runt med foppatofflor.

Annars då? Jag har inte kollat när jag skrev sist, men det var säkert länge sen. Jag gör inte som alla andra och spenderar hela inlägget till att tjata om hur seg och dålig på att blogga jag är. Jag bloggar när jag känner för det och ibland blir det väldigt ofta och ibland väldigt sällan. Så äre!

Den här veckan är jag ledig under veckan och jobbar fredag-, lördag- och söndagnatt. Det känns lite, liiiite waste att vara ledig under veckan för att sen vara upptagen hela helgen. Men det är som det är.. Jag är glad att ha jobb! Förra helgen så träffade jag ändå lite folk. Hjälpte bl.a. Anna, Håkan och Mindy att flytta till sin nya lägenhet. Dom körde riktigt hårt med oss och hade ingen flyttbil så vi fick GÅ mellan lägenheterna. Schysst.. Hehe, nädå.. Dom flyttade bara till grannhuset så en bil hade bara blivit något vi var tvugna att gå runt. Det gick hur som helst supersnabbt att få över grejerna. Vi var sex stycken som gick fram och tillbaka, och då gick det undan!

Nu har vi äntligen fått igång datorerna som dom ska vara. Båda är ominstallerade och ready to go! Så NU äntligen ska bilderna från Hemavan och eventuella bilder från Roxette in på någon av hårddiskarna och ni kommer få se några här. Lika bra att sätta igång! Lyssna förresten på Orianthis nya låt!


Kommentera här: