Tisdag

Hm.. Aja, nu har jag äntligen fått mina papper från TELE2 men det var inte riktigt som jag tänkt mig. Jag beställde en portering 1 juli och fick då hem papper med mitt nya nummer. Det innebar att jag skulle skriva under papper och skicka in, alltså en nyteckning. Så när jag sa till om att det var fel så förväntade jag mig att jag skulle få hem papper om porteringen och skicka in, men det behövdes tydligen inte. Aja, jag gnäller inte! Det är ju skönt att i alla fall den biten är klar även om det inte var den som var "bråttom" med. Om man beställt en ny telefon samt en abonnemangsportering så kan ni ju gissa vilken av grejerna man hoppas ska levereras först och snabbast ;) Men som sagt, bra att något blivit klart! Nu ska jag bara vänta in telefonen. Visst att det gått snart två veckor, men det blev ju fel första gången så det är nog inte så konstigt.

Just nu är jag hemma i lägenheten och väntar in Johan som snart kommer hem från jobbet. Vi ska nämligen på husvisning i Kvaved (tror jag det hette) som ligger 1,5 mil härifrån. Spännande!

Kommentera här: