Tips för en god vampyrsömn

Jag sov faktiskt längre än planerat! När klockan ringde 14:30 så var jag fortfarande trött även fast jag sovit 6 timmar så jag tyckte det var onödigt att kliva upp när det inte behövdes. Det kändes bättre att sova så jag slipper bli trött i onödan inatt. Så jag sov ungefär en timme till. Jag vaknade av mig själv och låg och gick igenom gårdagen i huvudet. Då ringde Johan. Han låg på studsmattan i Sundet och solade. Idag fyller hans lillasyster Lena 24 år så han, Fredrik och Jörgen har firat henne! Jag hade självklart också följt med om det inte vore för att jag jobbar. Men tyck inte synd om mig.. Jag jobbar så gärna, än så länge i alla fall :)

När jag väl skulle gå och lägga mig imorse så var det ljust som mitt på dagen. Jag har min ögonmask men den är smågishig från när jag sov med smink för någon natt sen och jag var ju nyduschad. Därför så täckte jag för fönstret som ni ser nedanför. Persiennerna är också nere, men den ena är alldels trasig i nedkanten så solen lyser rakt in. Därför byggde jag för. Självklart lös solen igenom filten men det blev mycket bättre!


Synd att solen ändå värmer upp rummet.. Det var ordentligt
varmt när jag vaknade efter ha varit i ett stängt rum i 7 timmar.

Kommentera här: