Skorna!

Idag har jag och Johan varit på stan. Johan köpte skor och två böcker, jag köpte två par skor och ett par träningsbyxor som jag ska ha då jag springer (när det nu kan tänkas hända..). Snart är mina 24 lediga timmar slut. Jag skulle inte vilja kalla det för ledig dag eftersom ledig dag brukar innebära 40 timmar ledigt om man jobbar 9-17. Jag ska gå och duscha nu och sen gå och lägga mig innan kl 23 så jag får mina fem nödvändiga timmars sömn.

Jag tänkte bara visa skorna! Jag är supernöjd. Båda paren är reaskor men de med silverdetaljerna fanns bara i storlek 40 i butiken och jag frågade om de hade 39. Då hade dom råkat glömma att ställa ut ett par i storlek 39 som låg inne på lagret helt oprovade. Det är första gången jag köper oprovade reaskor! Jag håller på fixa vad jag ska ha på mig när vi far och ser Roxette den 14 augusti och skorna med silvergrejset kommer vara ett av paren. Eftersom vi har ståplats så kommer jag ha med mig plattisar i väskan också. Man får inte vara dum serru..

Kommentera här: