Platform heels

Jag sitter och kollar på lite coola kläder och hittade dessa skor! Hur coola är dom inte!? Synd att vissa kläder och plagg är coola men ändå inget man skulle "kunna" ha på sig. Vet inte riktigt varför men bara för att jag tycker att något är sjukt snyggt så behöver inte det betyda att jag skulle vilja ha det på mig. Mene.. Det enda som sätter käppar i hjulet för dessa skor är priset. Att jag blir 194 cm lång i dom är en annan femma. Jag tror Johan är 193 cm så det skulle se lite roligt ut! Men som sagt, längden/höjden är ingen deal breaker. Jag ska iväg på stan imorgon hade jag tänkt för att kika på lite kläder. De här skorna är mer som inspiration. Ni vet.. Man tittar på lite mer extrema saker och tolkar in det i "vanliga" kläder.

Nu ska jag dra igång Google Sky Map och gå ut på altanen och se om det är möjligt att se något. Jag tror det är för mulet men det får jag inte veta förrän jag lyfter röven och går ut och tittar!


UPDATE (kl 1:50) - Haha! Himlen är fortfarande ljusblå även fast solen varit "nere" i tre timmar. Tror inte jag kommer se några stjärnor :P

Kommentera här: