Operation: "ställa om dygnet"

Så.. Då var det alltså tänkt att jag ska gå och lägga mig snart. Jag känner mig faktiskt inte helt megapigg som jag brukar känna mig vid den här tidpunkten. Om jag hade varit en sån som går och lägger mig kl 23 så hade klockan varit typ 8-9 på morgonen. Hm..innebär det att jag är en morgonmänniska när jag är uppe på nätterna och sover på dagen? Det blev förvirrande och jag är alldeles för varm och seg för att orka tänka mer på det. Jag är hur som helst inte så pigg som jag trodde att jag skulle vara vilket är bra. Ska borsta tänderna nu och går kanske och lägger mig direkt efter det. Känns skönt att solen är nere..känns mer naturligt att sova den här tiden ;D
1 Charlene:

skriven

Se till och njut av solen när den tittar fram :) Tråkigt att sova när det är som härligast ute :)

Kommentera här: