Onsdag

Jag kom just på att jag inte varit in på BlogLovin på några dagar. Loggade just in och ser att jag har 127 inlägg att läsa. Det är vid såna tillfällen jag märker vilka bloggar som jag helt ärligt tycker är intressanta eftersom det bara är dom jag orkar backa bak och läsa alla inlägg ifrån. Jag skummar igenom minst hälften av bloggarna jag följer när det blivit så här många inlägg att läsa. Hur som helst så har jag inte tid att läsa dom nu eftersom jag måste börja göra mig klar för jobb. Jag börjar inte jobba förrän kl 16 men jag har duschat och håret är blött..med andra ord..det kan ta tid. Men först och främst ska jag gå och äta frukost. Jag sov visserligen till 11 men har inte blivit hungrig förrän nu. Undra hur jag ska göra med mat.. Jag jobbar 16-03 så det är ju 11 timmar. Aja, det löser sig!

Idag fick jag min första räkning från TELE2 så jag tänkte att nu måste väl ändå mitt mobilabonnemang gå att koppla till "mitt TELE2", men icke.. Jag vill koppla det för att kunna se om mobilpaketet jag beställt är aktivt. Så då startade jag kundtjänstchatten och svaret jag fick var ett telefonnummer. Men då frågade jag direkt om mobilabonnemanget var aktivt och det skulle gå att kolla om jag gav mitt personnummer, vilket jag gjorde...för 35 minuter sen. Det måste komma en gräns då man inte kan kalla det chatt längre. Vi får se hur det utvecklar sig.

Förresten, nu ger jag mig in i den mest intensiva jobbperioden hittills. Först fyra nätter sen är jag ledig 24 timmar efter det är det fem dagar. He e ba å kör!

Kommentera här: