Onsdag 7/7-10

Det känns som om jag inte skrivit några på hur länge som helst men tydligen var det bara gårdagen som blev bloggfri. Hur som helst så hände det inte så mycket igår. Jag jobbade 6-16. Fast.. Jag körde visserligen min första långtur igår. Vi började fem mil norr om Övik och sen for vi ner till Sundsvall så det blev ganska precis 20 mil. Sen hade jag 15 mil tillbaka hem till Övik men jag stannade efter 10 mil (Ullånger) och hämtade där. Så mer än hälften av sträckan blev betald! Dock tog det betydligt mer på krafterna att långköra så jag blev lite trött när jag satt mig framför TVn vid 14-tiden. Men så fort jag kommer ut och ska köra så blev jag pigg som en..ja..något piggt!

Suck.. Nu ringde Johan och han hade glömt bort tiden. Han far iväg på Rock Weekend imorgon kl 9 och jag jobbar 18-03. Därför hade han tänkt vara hemma för ett tag sen så att vi hinner träffas. Men nu när han glömt bort tiden så hinner han inte hem förrän jag far, så det sög ju ganska enormt. Jag får kliva upp kl 6 eller helt enkelt fortsätta vara vaken så hinner vi i alla fall se varandra imorgon på morgon. Förbannat också..

Kommentera här: