"Nya" naglar

Jag köpte två nya minilack för någon vecka sen och jag testade det blåa sist så därför blev det det gröna den här gången. Jag hade ingen direkt plan utan gjorde samma som med det blåa med silverglitter fast jag tog som sagt det gröna och sen bytte jag till guldglitter bara för att ha lite omväxling då jag målar glittret i samma mönster. Då jag målade min lilla S-form på tummarna så fick jag en liten Joakim von Anka-känsla och var därför tvungen att köra på det temat när det var dags för fotografering sen. Fast.. De blåa sedlarna skulle ha passat bättre till föra lackningen. Aja, av någon anledning förknippar man grönt med pengar även fast man är svensk och bor i Sverige. Något som är himla fult är att glitterstrecken fått vita streck runt sig. Det måste ha blivit någon reaktion mellan överlacket och basen i glitterlacket. Man ser lite på tumnageln att något håller på hända. Just nu är det kritvitt runt omkring. Vet inte vad jag tycker om det men jag orkar INTE göra om allt :P


Andra nagelbilder finns i samma kategori som detta inlägg.

1 Marie:

skriven

skön färg

2 frida:

skriven

hej, allt bra? :D

Kommentera här: