GOOD NEWS!

Idag kom min HTC Desire! Det är knappt jag kan förstå det.. Medan telefonen laddar så håller jag på testa hörlurarna som följer med och jag måste säga att dom är riktigt bra. Mina iPod-lurar var de bästa jag hade hittills men dessa är ännu bättre. Jag lyssnar på Orianthi, så klart. Jag ville jättegärna köpa hennes album och ha i taxin i helgen men det är ju stört omöjligt att få tag i en bra CD på stan nu för tiden. Visst att man har Spotify och massa lagliga och olagliga sätt att ladda ner musik, men jag tycker det är roligt med CD-skivor och tycker det är trist att det bara finns lite bottenskrap att hitta på Åhléns. Jag gick in på musikaffären (dregglade över en svart akustisk gitarr) och tittade om dom hade skivor. När jag var liten så köpte jag alla mina skivor därifrån eftersom jag oftast ville ha äldre CD-skivor av en speciell artist som jag snöat in mig på. Dom har hur som helst inga längre..

Aja, inget kan förstöra topphumöret! Jag har som sagt fått hem telefonen. Sen var jag en sväng på Rut&Karl för att korta ner (upp?) luggen. Jag gick från ingen lugg till fyra frisörbesök senare en tydlig snedlugg. Kan hända att jag kotar den ytterligare, men jag tar det pö om pö.

Nu har jag en favoritlåt med Orianthi! Det här är första gången någonsin en helt instrumental låt faller mig så här sjukt bra i smaken. Det är en låt som hon har skrivit tillsammans med Steve Vai som självklart är killen som är med henne i videon.


Orianthi feat Steve Vai - Highly Strung

Kommentera här: