Fram och tillbaka

Då är det tänkt att jag ska försöka ställa om dygnet till imorgon kväll eftersom jag börjar jobba kl 6 på tisdagmorgon. Just nu sover jag mellan 8-15 och jag måste försöka flytta det till 23-04:45. Dygnet ska alltså bak 9 timmar alternativt framåt 15 timmar..vet inte riktigt hur man ser på det. Det känns lite svårt att göra på så kort tid, men vi får se hur det går! Planen är att gå och lägga mig kl 1 inatt och förhoppningsvis sova innan kl 2 och ställa klockan på 9. Sen på måndagnatt går jag och lägger mig strax innan kl 23 och somnar förhoppningsvis snabbt. Hm.. Jag är inte direkt duktig på att gå och lägga mig i tid och ännu sämre på att faktiskt somna. Att gå och lägga sig kan man ju tvinga sig till men att somna är ett svårare jobb. Aja, jag får läsa tills jag deckar!

Efter tisdagen så börjar nätterna igen, så dygnet ska snabbt tillbaka igen. Men den vägen har jag lättare för eftersom jag är en nattmänniska som gärna är vaken på natten. Jag jobbar onsdag, fredag, lördag och söndagnatt.

Kommentera här: