....

Inatt vaknade jag tre gånger av att jag höll på dö av värmen. Svettigt, äckligt och varmt.. Usch.. Jag fattar inte hur jag kunde somna om, men jag var så illa tvungen. Sen när jag klev upp så hällde jag i mig för mycket vatten så jag har haft ont i magen sen dess. Härligt.. Sen får jag papper hem från The Phone House och TELE2. Dom var så himla glada att få ha mig som kund och jag fick mitt nya nummer. Nya nummer!? Blir så jäkla förbannad..särskilt idag när jag inte har något tålamod. Jag har nämligen beställt en portering från Telia för att få behålla mitt gamla nummer. Det känns ju trevligt att det ska bli fel för orka få telefonen i hyfsad tid. Det är ju bättre om allt drar ut på tiden så mycket det bara går. Får hoppas att telefonen inte finns i lager efter att det här är löst. Det ska inte gå för lätt!

The Phone House är väldigt måna om att allt är enligt mina önskemål men om så inte skulle vara fallet så är jag välkommen att ringa ett icke fungerande nummer som dom har skickat med i kuvertet. Det känns tryggt!
1 Kim Mowbli:

skriven

Hej Emilie,



Vi hjälper dig gärna att ändra om din order till en portering, så du får behålla ditt gamla nummer.



Kontakta vår kundtjänst på telefon 0771 99 10 00, eller e-post: [email protected]



Vänliga hälsningar

//Kim, The Phone House Kundtjänst

Kommentera här: