Då startar snart jobbhelgen

Precis när jag höll på vara klar med vattningen så började det mulna på ganska ordentligt. Det vore ju väldigt fult om det började regna nu när jag just vattnat. Enligt väderprognosen ska det då vara uppehåll, så jag hade inte så mycket annat val än att vattna. Nu ska jag slänga mig i duschen för att sen börja göra mig klar för jobbet. Det är tre timmar kvar, och det är faktiskt i minsta laget om jag ska duscha först. Att torka håret tar tid, att sminka sig tar tid plus att jag måste hämta bilen först. Så, det är bara att köra igång!

Måste först bara säga att paketet från Bubbleroom inte gjorde mig besviken! Visst att jag är som en fläskboll men bikinin sitter som ett smäck och jag är jättenöjd. Toppen snabbprovade jag bara, men jag tror den blir grym den med. När jag har tid så kommer bilder!

Kommentera här: