Början på onsdagen

Den här veckan så måste jag kliva upp ganska tidigt så kvällarna blir betydligt kortare än vad jag är van. Nu ikväll hade jag tänkt gå och lägga mig 00:30, men nu kommer jag på att jag måste duscha.. Så det får bli kl 1 istället..eller senast ett. Jag har jour på morgonen imorgon. Jag har räknat ut att jag vill vara på stationen 7:40, för då ska jag fara och hämta utanför stan och fara vidare med kunden till Umeå. Så.. 7:30 ska jag fara härifrån. Men eftersom jag har jour så tänker jag vara klar tidigare än det. Även om det inte är troligt så kan dom ringa tidigare.

Imorgon jobbar jag till kl 16 och sen har vi torsdagen och fredagen kvar. De två dagarna är jag schemalagd 11-16 och 11-19 men det är jour både innan och efter så det blir med ganska stor säkerhet mer jobb än den tiden. Sen är det slut på julischemat och jag väntar med spänning på nästa. Som sagt är det ju Roxette den 14:e så då ska jag vara ledig! Jag har köpt skor och byxor som jag ska ha på konserten. Nu ikväll beställde jag även hem bodys (grammatiskt rätt: bodies, men skriver man så om plagget..? Hm..), en skjorta att ha över samt ett bälte. Så.. Grunden är lagd! Det enda jag ska fundera ut är hårgrejer, halsband, ringar m.m. Krimskramset!

Nu ska jag duscha och sen blir det sängen!

Kommentera här: