2,5 timmar tidigt

Ja, det var ju som attan.. Jag var uppe och såg damerna vinna OS-guld inatt, så jag hade ställt klockan på 10:30. Hade tänkt vara klar vid 12:30 för att fara till jobbet och vara där vid kl 13 (det tar alltid ett tag för mig att he ut mig i bilen..själva körningen tar bara 8-10 minuter). Hur som helst så ber jag Johan lite halvseriöst att han ska kolla upp att matchen verkligen börjar kl 16. När han sa "MoDo - Färjestad..klockan 18:30" så sa jag åt honom att han är så dålig på att ljuga också gick jag till kalendern där jag skrivit upp jobbtiderna. "JOBB kl 15:30".. Jag hade alltså t.o.m. skrivit tiden i kalendern och ändå hade jag inte upptäckt det tidigare.

Aja, gjort är gjort! Jag hann då inte släppa ner håret och börja greja med det så jag hinner tjäna lite mer volym ur hårbollen, så det är ju bra.. Det enda som egentligen känns surt är att jag trodde att jag skulle kunna se Melodifestivalen, vilket jag inte kan nu när matchen börjar sent.

Kommentera här: