Lazy ass

Jag är så lat, så lat.. Hur duktig och effektiv jag än kan vara ibland så är jag ändå en lat människa, det kommer jag aldrig kunna komma ifrån. Just nu visar det sig väl i att jag inte tycks ha tid med annat än att jobba. Så fort det börjar dra ihop sig (mindre än 4 timmar kvar till jobb) så kan jag inte ha något inplanerat eller något jag måste göra. Ganska trist, kan tänkas..men så är det. Jag känner dock att det börjar bli lite bättre ju mer jag jobbar. Nu har jag ett nattpass kvar och sen är jag ledig en dag. Till veckan är jag ledig och då ska jag och Johan fara upp till Hemavan där Torbjörn och Ann-Kristin har hyrt en stuga. Vi blir där till på onsdag tror jag och sen far vi hem för att sen fara till Halmstad där vi ska se Roxette! Det ska bli SÅ kul!

Idag kom mina nya svarta byxor! Jag har haft en jäkla otur med svarta byxor och köpt typ hundra par utan att bli riktigt nöjd med några. Men dessa tror jag blir bättre. Tillräckligt långa i benen och tillräckligt höga i midjan för att den hemska skjortan ska hållas någonlunda på plats. Jag förstår inte vilka damer dom har haft som modeller till damskjortor. Den nedersta knappen på skjortan sitter ovanför min navel.. Sen är det nå jäkla slitsgrejer i sidan som inte håller sig nere många sekunder. Det räcker att jag böjer mig ner för att plocka upp något eller sätter mig i bilen. Men.. Jag ska skaffa en herrskjorta så fort jag kommer ihåg att beställa en. Förhoppningsvis blir situationen lite bättre med de nya byxorna. Jag tror jag har köpt fyra par varav två som går att använda.

Nu ska jag byta om och fara iväg! Det spöregnar och är onsdag så jag kan tänka mig att det blir lite mer att göra än en vanlig vardagnatt. Jag har just laddat ner ett GPS-program till telefonen. Har redan invigt det påväg till Ica (restid: 3 minuter :P).. Vi får se om den kommer till användning redan ikväll! Hej!

Kommentera här: