Heeeej!

Nu går det att surfa på stora datorn igen! Heja! Men jag vet inte om jag får ladda upp bilder än.. Eller om jag får lägga in bilder på datorn. Johan har installerat om båda datorerna efter att vi flyttat över allt viktigt till PS3an och vår nya externa hårddisk. Hur som helst så ska jag nog vänta på klartecken från Johan innan jag börjar greja. Rätt vad det är så vill han göra klart något först. Det kommer ju bli lite försenat det här med Hemavan- och Roxettebilderna, men dom måste upp här! Det är kul att gå tillbaka och kika vad man har haft för sig. Det kvittar om det är någon vecka fel i tiden.

Idag har jag jobbat. Skolan har börjat och jag ville få in rutin på skolskjutsarna så det kändes bra att få sätta igång. Men.. Jag for iväg på tre skolskjutsar och inte en enda unge skulle åka! Surt, men "jag" (rättare sagt Cissi) fick betalt ändå. Dagen gick hur bra som helst sett till hur mycket pengar jag kört in! Jag tror jag snittade 600 kr i timmen och jag jobbade 7 timmar! Det är sjukt bra. Av någon anledning så bryr jag mig om hur mycket jag kör in, jag vill ju inte direkt att bilägaren ska gå minus efter att ha betalat min lön. Aja, det hör till ovanligheterna att snitta så högt, det berodde till viss del på att en buss krockade strax söder om stan. Jag for och hämtade chauffören och bussvärdinnan och skjutsade hem dom till Umeå (ca 12 mil).


Lånade bilden från ÖA (som kom förbi och tog kort men ställde
av någon anledning inga frågor till chauffören eller någon annan)

Kommentera här: