Bunkin'

Nu ligger jag och Johan i en våningssäng 4 mil från den norska gränsen. Vi befinner oss mer precis i Hemavan. Jag blev 1,5 timme sen hem från jobbet men vi kom fram i hyfsad tid ändå. Johan körde hela vägen hit vilket jag verkligen uppskattar. Även om jag här börjat bli lite smått åkrädd ("åkobekväm"?) sen jag började köra taxi så tycker jag ändå det är skönt att få åka ibland. Det var ca 43 mil hit, så Johan gjorde det riktigt bra. Nu ska jag ta och sova.. Jag är faktiskt trött nu i vettig tid eftersom jag varit vaken sen halv sex. Imorgon blir det fjällvandring! ..typ i alla fall. Jag hoppas att det blir bra väder med möjlighet till att ta fina bilder med systemkameran. God natt!
1 lena:

skriven

hoppas ni har det jättemysigt :) får höra mer sen.

2 alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

skriven

God morgon :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om jag frågat förut.. men man kan rösta varje dag =) hoppas du sov gott :)

Kommentera här: