Nu jäklar borde ni kunna gissa rätt!

Jag tog den här bilden och började få lite *******-känsla!


Testade linserna...och DÅ jäklar kom jag in i känslan!
(har studerat Aisy noga för att försöka få till näsrynkningen ordentligt..*host* ledtråd *host*)

Det saknas hörntänder, mer svart runt ögonen samt en jäkla massa svart på andra ställen!


Syns det att jag lånat syrrans systemkamera?
Nääädå, inte alls ursnygg kvalité för omväxlings skull ;)

1 jens:

skriven

har då vetat länge vad du ska vara men vill ju inte avslöja för tidigt! Att det hade med hund att göra fatta man ganska tidigt.......

2 * K Y S S A R:

skriven

thanks :) haha har ju redan lsät C och D iofs :P men ska minst läsa till E iaf, har D obligatoriskt :)

3 Carita:

skriven

COOLT! Jag tycker att du är snygg på bilderna ;)

4 Madde:

skriven

Jättehäftiga bilder :) Håller med Carita om att du är snygg ;)

5 Sandra:

skriven

Jo jag förstår hur du menar nu när du förklarar det tydligare... men skulle jag skriva ut namn på alla som jag menar så skulle det bli ett jävlans liv, så därför nämner jag inga namn. Och jo skolan har sett kommentaren eftersom de var tvungen att få veta vad den handlade om, men som sagt inte precis som att polisen skulle bry sig... de har mkt viktigare saker att göra :P



Snygga bilder förresten! :)

Kommentera här: