Ovanlig lördag

Jag har imponerat på mig själv idag! Igår bestämde jag att jag skulle ute och springa en lite längre sträcka idag. För att jag skulle orka och hinna det, så gällde det att jag hade ätit lunch två timmar innan kl 13, d.v.s. klockan 11. Och för att kunna få i mig någon riktigt mat vid den tiden, så gällde det att jag ätit frukost några timmar innan och fått igång kroppen. Därför gick jag upp klockan 8 för att äta frukost. Annars så sover jag till minst klockan 10.

Det har alltså hur som helst gått enligt planerna, och jag hoppas att det kommer gå bra att springa. Det är är nämligen sista löpningen innan Vårruset på onsdag. Innan dess ska jag även hinna med årets första utegympa på tisdag.

Idag blir alltså att springa, sedan ska Vilmer firas och på kvällen blir det nog Sollefteå!

Kommentera här: