Fredagkväll

Oj, vad vacker himlen är just nu. Mintblå som tonas mörkare.. En tunn reflektion av månen, men man kan ändå se konturerna av resten. Sedan syns bara en stjärna just ovanför. Grymt snyggt. Ut och ta kort, Malin! Inte ofta det ser ut så där. Men, men.. Tänkte mest bara skriva att jag är dötrött. Sitter och nickar till när jag ser på TV. Det händer inte ofta, vet inte varför jag är så trött idag. Jag sov mellan 6 och 7 timmar inatt..det kanske var för mycket? Jag brukar sova ungefär 5 timmar. Aja, kanske ska sova en stund så jag orkar köra sen. Johan är ju i Umeå och ska gå på House of Metal. Jag ska hämta honom inatt, så det vore ju bra om jag var pigg då. Kom föresten på vad det kanske beror på. Kaffe. Dricker alltid kaffe till jobbfrukosten, och idag märkte jag hur tröttheten försvann i samband med det. Drygt, hade inte tänkt bli beroende av ännu en ohälsosam grej. Going cold turkey...kanske.

Drygt att vara så här trött när jag ska vika tvätt, städa undan och diska jättemycket disk.

Kommentera här: