Safe blood

Jag tog en liten paus och försökte söka rätt på en sida som säljer såna här pennfodral som man har i fickan. Tänkte att det vore smidigt att ha i labrocken. Hur som helst så hittade jag en väldigt rolig sida som heter Vårdväskan (så heter en av deras produkter också, den är rätt cool). De har allt möjligt från roliga smågrejer till skor och personliga namnbrickor. Sen har de olika pins för olika vårdyrken (15 olika, om jag inte minns helt fel), så utöver penn-grejen så köpte jag en BMA-pin. Sen kunde jag inte låta bli att köpa en sån här söt liten blodpåse, fast jag valde blodgrupp A. Ska jag välja någon så väljer jag så klart min egen (och typ hela Sveriges). Jag är A+ och det är tydligen 33% eller något sånt av alla i Sverige och det är den vanligaste blodgruppen. Känns tryggt. 
 
 

Kommentera här: