No-no-no-no, NO!

 
Blir tokig på Wikipedia som vägrar fungera. Imorgon ska vi redovisa/diskutera några vetenskapliga artiklar. Det är jag och fyra andra i en grupp och vi fem har tillsammans två artiklar. Känns som lite för lite material för så många människor, men hey. Jag klagar inte. Hur som helst så tänkte jag nu dubbelkolla lite så att jag förstått artikeln rätt och då självklart ska Wikipedia sluta fungera. Kan förresten meddela att jag aldrig upptäckt några fel på Wikipedia och då utgår jag alltid därifrån när det gäller nya ämnen. Jag börjar där och får en överblick och sen fördjupar jag mig på annat håll. Så man kan ju tycka att jag borde ha haft all möjlighet att upptäcka fel, men ja. Jag tycker det är trist att det ska klagas så mycket på Wikipedia. Om det nu bara kan börja fungera igen innan jag måste gå och lägga mig så blir jag väldigt nöjd.
 
Jag testade hur som helst primern imorse, men jag varken har tid eller tycker det är lämpligt att skriva om resultatet nu. Det är vissa saker jag vill ändra till nästa gång innan jag uttalar mig.
 

Kommentera här: