Alla hjärtans dag 2014

Min alla hjärtans dag blev kort men mysig. Jag hade redovisning på universitetet på förmiddagen och sen skulle jag hem och sova inför nattpasset. När jag kommit hem och skulle lägga mig och sova ett par timmar så ringer Johan och säger att han bokat bord på Röde Orm och att vi skulle åka vid halv sex. Det betyder mycket att han gjorde det, för jag vet hur svårt han har att komma ihåg privata saker då han är på jobbet. Han har t.o.m. problem med att komma ihåg att han ska åka hem från jobbet, så han måste ställa larm på telefonen. Därför var det extra speciellt att han själv kommit ihåg att ringa runt till olika restauranger. Jag visste ju inte om planen så jag kunde inte påminna. Nu har ju inte jag så bra minne, men jag blir inte lika uppsluppen på skolan som han blir på jobbet.
 
Jag på restaurangen. Tråkigt nog ser jag sur ut, vilket jag inte var. Han tog flera bilder och jag såg nog
gladare ut inledningsvis. Det är inte så lätt att hålla ett pose-leende hur länge som helst, hehe.
 
Så vi åkte dit och åt en god middag och pratade gamla minnen. Vi har ju varit tillsammans sen 1:a november 2004, så det finns en hel del. Vi försökte tillsammans minnas de där första två åren. Eftersom Facebook inte var någon stor grej för oss då så kan vi inte fuska och gå in där och kolla vad vi gjorde. Det är trevligt att prata och påminna varandra om alla roliga och galna grejer vi gjort, för det vore ju trist om vi glömmer allt och det gör man om man aldrig pratar om det. 
 
Hur som helst så började jag sedan jobba kl 20. Johan hade även köpt choklad till mig som jag hade med mig på jobbet!

Kommentera här: