Min åsikt om årets Let's Dance-deltagare

"De bjuder upp till dans i "Let's dance"' (Artikel från Aftonbladet)

Hasse Aro - Det ska bli galet roligt att se hur han är som dansare. Han är ju väldigt up-tight i TV. Alltså inte alls stel eller obekväm, men strikt. Tror dock att han ruvar på en del danserfarenhet. Bara en känsla jag får...

Magnus Samuelsson - Hehe, alltid lika skoj att se muskelberg dansa. Jag hade ganska låga förväntningar på den där brottaren som var med, men han visade ju sig vara riktigt duktig. Nu är han ju självklart mycket mindre muskulös och betydligt mer smidig än Samuelsson. Intressant ska det bli!

Isabella Löwengrip - Förhandsfavoriten! Med hennes målmedveten och drivkraft ska det bli väldigt intressant att se hur hon har tacklat den här utmaningen. Hon kommer säkert vara hur duktig som helst.

Laila Bagge - Jag blev ganska förvånad när jag såg att hon skulle vara med. Hon känns inte som någon som är bekväm i att bjuda på sig själv. Jag har nog fel, annars skulle hon ju aldrig ha ställt upp.

Kitty Jutbring - Jag tycker det är lite Robinson-Robban över henne, fast det var ett tag sedan jag såg till henne. Det kommer nog bli plattfall, men vi får se. Allt kan hända.

Resterande som jag antigen inte vet vilka det är, eller inte bryr mig så mycket om är George Scott, Carl Jan Granqvist, Morgan "Mojje" Johansson, Morgan Alling, Elisabet Höglund, Magdalena Graaf, Linda Haglund och Martin Ragnarsson.

Kommentera här: