Svala 27 grader

Äntligen verkar den här extrema värmeböljan vara över. Även om det fortfarande envisas med att vara 27 grader så blir det bättre och bättre. Min smärtgräns går redan vid typ 23-24 grader, så den senaste veckan har varit väldigt plågsam. Jag förstår inte hur man kan tycka att det är skönt med 30 grader.
 
Så. Idag är det 31:a juli och snart inleds den allra sista sommarmånaden. Sommaren har som vanligt gått väldigt fort och jag har varit extremt lat. Jag hade tänkt att jag skulle vara klar med alla restuppgifter tills nästa vecka då Johan går på semester, men det får bli till veckan därefter då han kommer hem från Getaway. Jag har ju bara haft två månader på mig..hah. Lite småtragiskt så där.
 
Sen har jag en omtenta den 18:e augusti som jag måste börja plugga till. Kursen hade jag för snart ett år sen, så jag minns inget alls av den. Den blir att börja om på noll. Men i regel är ju kurserna lättare andra gången. Oavsett vad så avancerar kurserna allt eftersom så nu, ett år senare, borde jag inte han några större problem med den där kursen.
 
Jag och Johan förlovade oss den 12:e juni, på Aisys 8-årsdag!
 

Kommentera här: