Pepp!

Åh, redan idag kom primern jag beställde! Har så svårt att skriva namnet och märket. Skriver jag "Baby Skin från Maybelline" låter det läskigt och "Maybelline's Baby Skin" låter inte så bra det heller. Men primern heter då Baby Skin och märket är Maybelline, hehe. Hur som helst så tog jag en snabb bild för att lägga upp och visa hur tydliga mina porer är. Den blev så hemskt ful att jag var tvungen att i alla fall rädda upp det något med att göra den i gråskala. Men poängen är porerna, och de syns. Det ska med andra ord bli roligt att testa primern (som ska vara "por-utsuddande") och jag tror det är givande för er med en review från mig som har "por-problem". Skulle väl ljuga om jag säger att jag led av det, men visst vore det trevligt att kunna sopa på en billig foundation utan att det extremframhäver porerna. Aja, imorgon har jag sovmorgon så då ska jag testa primern. Tar så klart bilder och lägger upp!
 
 

Kommentera här: