Onsdagkväll

Så här på fjärde terminen så känns det verkligen som det är dags för att vara ute i hyfsat god tid med tentaplugget. Det är skrämmande hur jag gång på gång väntar till sista minuten med i princip allt. Det är inte så konstigt att det blir hjärnkrossande mycket ett par dagar innan tentan då jag i princip börjar tentaplugga på allvar. Anyhew. Något som fungerat bra inlärningsmässigt är såna här..ja.. planscher? Ska jag göra såna så krävs det lite extra tid, men det är det lätt värt! När de är klara (och medan jag håller på med för den delen) så har jag de framme och ser dem mest hela tiden. Sakta men säkert etsas det fast i minnet!
 
 
 
Imorgon har jag som sagt sovmorgon så jag kan sitta här med mina nötter och histoner (de jag hittills ritat på planschen) ett par timmar till innan det är dags för sängen.

Kommentera här: