Melodifestivalen i Övik

Vi fick verkligen oväntat bra platser på Melodifestivalen igår. Vi satt på en nedre läktare just bredvid scen, bakom greenroom. Deltävlingen som var igår måste ju ha varit den bästa hittills. Jag tyckte alla låtar var helt okej eller rent av bra förutom den där lugna låten med Josef och Janet Leons låt. De var väl inte dåliga, men däremot tråkiga. Röstningsresultatet var väl därför inte så förvånande då Alcazar och Anton Ewald gick direkt till final och Ammotrack och Ellinore till andra chansen. I.D.A. var visserligen rätt bra också. Linda Bengtzing var som..mja. Hade en okänd person levererat det numret så hade man kanske reagerat, men det var lite av en swing-and-a-miss för hennes del.
 
 
Johan var då hur som helst på riktigt partyhumör och han åkte ut ensam på krogen efteråt. Jag var inte särskilt pepp på det, så jag åkte hem. Det är ju galet mycket folk i Övik den här helgen och jag var inte så pepp på att trängas med dem på krogen. Sen hade jag inte druckit så särskilt mycket och det sista jag drack var vid 18-tiden, så då var jag inte så pepp där vid 21:30.
 
Nu ska jag fortsätta se på OS-finalen i ishockey mellan Sverige och Kanada!

Kommentera här: