Sakta men säkert

Det går långsamt för mig idag. Jag behöver nog lite mer socker, kanske tar en skål youghurt innehållande 5,2% socker? Eller så skippar jag det och tar en sockerbit istället, vi får se. Men skämt åsido.. Jag har tidigare sagt att anonyma kommentarer sällan eller aldrig får vettiga svar och jag står fast vid det. Nu är man visserligen inte så anonym eftersom IP-adresser loggas till varje kommentar, men det säger ju bara var personen bor och vad den har för internetleverantör. Det är fortfarande ganska anonymt. Förnamn, mailadress/bloggadress är mitt minimikrav. För att göra det extra tydligt så kommer jag radera alla anonyma kommentarer fr.o.m. nu.

Åter till min långsamhet. Jag vaknade lite sent idag eftersom jag glömt ställa klockan, men jag ändå haft sen 13-tiden på mig att greja och ändå är jag inte klar än. Det är sladdar och fästning av sladdar kvar. Måste även ha en längre antennsladd så jag måste in på Clas Ohlson och köpa det. Ska kolla att sladdfästena vi har passar till de tjockare sladdarna också, annars får jag köpa nya större. Aja, vi kommer då lugnt vara klara innan vi far iväg till Sundet över påsken. Tror kanske vi kommer bli färdiga ikväll eller imorgon!


Sundet!

Kommentera här: