Vi kommer att hinna!

Det gick väldigt bra att jobba idag. Jag känner att jag börjar komma in i det plus lära känna mina arbetskamrater. Det kommer ofta in nya, tre stycken sen jag började i december, och varenda en har varit trevliga. Sen hade jag en väldigt lugn dag idag eftersom jag hade väldigt stillsamma loger. Jag var däremot kvar ända till klockan 23. Jag har aldrig varit med ända till "slutet", så det var bra att jag fick en chans att se hur allt knyts ihop efter arbetspasset.

Matchen var ju väldigt tillfredsställande också! Så fantastiskt skönt att kunna slå laget som toppar tabellen när vi själva försöker slå oss in på slutspelsplats. Det visar hur väldigt tungt dagsformen väger! Jag såg självklart inte matchen mer än några sekunder här och där, men jag har hört att Modo var det bättre laget och vann rättvist. Jag blev däremot på besviken på att Skellefteå tappade sin ledning mot Frölunda. Om Skellefteå hade vunnit det mötet så hade Modo legat på slutspelsplats just nu. Men, men.. Redan på lördag är det match igen (hemmamatch, så jag jobbar) och då är det självaste Frölunda vi möter! Känns ju bättre att slå ner dom (tabellmässigt) själva än att låta "andra göra det".


Ett poäng från slutspelsplats och det är Frölunda vi möter på lördag!

Kommentera här: