Melodifestivalen 2010

Jag fick just ett mail med information inför Melodifestivalen. Blev lite förvirrad eftersom jag inte förstått att jag tydligen ska jobba då. Men det är bra! Då blir bara lönen högre när den väl kommer i februari. Som jag nu förstått ur mailet så jobbar jag både under genrepet fredag den 5:e februari samt själva delfinalen på lördag den 6:e februari. Sen är det hemmamatch på måndag den 8:e februari. Keepin' busy, kan man säga! Men efter matchen den 8:e så dröjer det ända till 27:e februari innan nästa hemmamatch. Fast..det kanske är fler evenemang som jag inte känner till? Kan vara värt att kolla upp.

Hur som helst så ska vi vara lite mer pingliga än vanligt. Det är ju Melodifestivalen! Men grejen är den att jag är rätt så pinglad i vanliga fall när jag jobbar, så jag tror jag ligger kvar på min nivå. Jag fick förresten grym nagel-inspiration av Melodifestivalen-kronan. Fem färger, fem naglar på varje hand... Blir kanske too much? Misstänker det.. Men man kanske kan ha en liten detalj av varje färg på den vanliga franska manikyren? Ska fundera...




Melodifestivalen 2010
Första delfinalen utspelas i Örnsköldsvik och Fjällräven Center!

Kommentera här: