Också var det söndag igen!

Det gick bra att jobba igår. Mycket att hålla koll på och jag hade betydligt fler loger än vanligt, så det blev självklart stressigt och ganska så jobbigt bitvis. Men det gick vägen och jag hoppas jag slipper ha hand om så många gäster någon fler gång. Kommer säkert hända, men jag skulle föredra om det inte gjorde det. Matchen var då helt galen! Jag såg den så klart inte, men jag hörde målljudet mest hela tiden! 10-3! Helt sjukt att det blir ett sånt resultat i en elitseriematch. Men det känns skönt med +7 till vår målskillnad för eventuell tiebreak sen.

Idag har jag och Johan inte gjort så mycket. Vi var iväg en sväng för att kika på hus. Alltså lite allmänt.. Vi far runt i snigelfart och bedömer hus. Aisy sitter bak och gnäller som en tok, vilket hon alltid gör när vi krypkör. Kan tro att det har något med jakten att göra.

Just nu sitter Johan och ser på USA-Kanada som spelar om OS-guldet. Man kan tycka att det vore spännande för de flesta att se, men jag är ungefär lika intresserad som jag skulle vara av en match mellan Schweiz och Tyskland. Det är alltså lite kul för att det är ishockey, men jag tittar inte så noga.

Kommentera här: