You've lost 1 pound this week

Jag höll nästan på att glömma detta. Jag brukar annars skriva direkt då jag har vägt mig, men det håller på gå på rutin nu varje söndagnatt (som då egentligen blir måndag) så det känns inte så speciellt längre. Men jag vill ändå ha dessa inlägg så jag kan kolla tillbaka lite. Men.. I all ärlighet så har jag ett väldigt detaljerat Exceldokument samt alla grafer och grejer på själva Viktklubb-sidan. Mene..man kan aldrig dokumentera för mycket..säger vi.

Hur som helst så är det alltså en blygsam vecka igen med en viktnedgång på 0,6 kg. Men det läggs till i potten och nu är den "uppe" i -8,7 kg totalt. När jag nått 10 kg så är mitt första delmål uppnåt och då ska systemet räkna om och jag kommer mest troligt få en lägre kalorinivå till nästan 10 kg.

Jag var lite nervös när jag ställde mig på vågen eftersom jag har freestylat (inte räknat kalorier) både lördag och söndag. På lördagen var vi uppe hos mamma på hennes mans 60 årskalas och det kändes knäppt att ta med vågen. På söndag var vi hos Carita, och då tänkte jag ta med vågen men glömde. Vi åt en nyttig middag, men sen blev det glass, grädde, maränger, chokladsås och banan till efterrätt. Men i måttliga mängder och med lite eftertanke så går allt!

Om ni vill se hur man räknar från lbs till kg så klicka på "Emilies mat" här nedanför så kommer ni till de andra av dessa inlägg och där syns det rätt tydligt i vilket inlägg det är.

Kommentera här: