Onsdag

Nu ska jag snart gå ut med Aisy för sista pinkningen ikväll. Det har varit en rätt konstig dag eftersom jag lyckades somna på soffan i eftermiddags. Sov kanske 1,5 timme, men det räcker för att det ska kännas dumt. Nu tycker jag det känns som torsdag, och därmed fredag imorgon..men så är ligger det inte riktigt till.

Johan kom inte hem ikväll, utan han sover på någon slag inkvartering uppe i närheten där han jobbar. Han var nämligen till Umeå med jobbet för att fira ett par 60-åringar genom att äta middag och spela curling. Jag har testat curling förut, och tycker det är riktigt roligt så jag hoppades på att han också skulle gilla det. Han var lite nervös innan och trodde att han skulle slå sig, men det hade gått bra och han var peppad på att spela igen! Hans familj mötte ju min i Laserspel, så nästa möte kanske får bli på curlingisen? ;)

Men, som sagt.. Ut med Pooie! Sen blir det Scrubs och eventuellt en liten godis. Tror jag har 100 kcal eller liknande att spela med. Jag var nervös när min nivå sänktes från 1442 kcal/dag till 1312 kcal/dag när jag startade om för nästa mål, men det är helt okej. Inte går det någon nöd på mig! Men jag måste däremot försöka äta mindre godis.. Eller mindre, och mindre. Jag äter väldigt lite godis, men det är kanske lite väl ofta. Även om jag inte går upp i vikt så är det ju inte bra att svaja blodsockret allt för mycket. Tänkt vad lätt det hade varit om det bara var antal kilogram som räknades! Alltså att det kvittar hur, men så länge du går ner i vikt eller är smal så är du hälsosam. Men ja.. Det är ju absolut inte hela historien. Aja, men som sagt.. A-Dawg needs to hit da hood! Laters!

Kommentera här: