Önskelista

Jag och Johan diskuterade julklappar här om dagen. Han vill helst inte att jag säger rakt ut att vad jag vill ha i julklapp, utan han vill lista ut det själv så jag verkligen inte har en aning om vad det blir. Och det är ju gulligt, men ibland kan det vara lite riskabelt. Man vill ju inte vara en kärring och byta de man fått, det skulle jag aldrig göra. Jag frågar Johan någon gång och sen vad han önskar sig, han minns ju aldrig själv vad han säger. Det tycker jag känns mer säkert. Jag testade Johan och frågade vilken plattång det var jag önskade mig. "Jomen det var väl en sån där iCurl?", säger han då. Nej! Nej! Nej! Visst, jag har pratat om iCurl, men jag har inte sagt något direkt positivt om den. Det är mer att jag inte ser poängen med att sätta dit plastgrejer och kalla plattången för något annat än vad det är. Det ger ju intrycket att den klarar av det andra plattänger inte gör, vilket inte stämmer.

Så, om nu Johan skulle gå in på min blogg för att se vad jag önskar mig så skriver jag ut här vilka två plattänger jag vill ha. Jag vill så klart inte ha båda, men jag skulle vara nöjd med vilken som helst av dem. Den ena är den andras uppföljare, så självklart är en lite dyrare. Men jag vet inte riktigt om lasergrejen är värd en extra hundring när tängerna redan är rätt dyra. Jag fattar inte riktigt vad det ska vara bra för. Får läsa på mer om det sen!


GA.MA CP3 Ceramic Nano Tourmaline...


...och uppföljaren GA.MA CP3 Tourmaline Laser-Ion

1 sofia:

skriven

Den med laser ska vara mindre skadlig för håret. Laserdelen ska göra håret mindre frissigt och inteb slita på det i längden. Hoppas du tycker att svaret räcker.. =)

Kommentera här: