Det börjar dra ihop sig!

Jag har just avbokat passet på Energihuset imorgon. Saaben har gått sönder (IGEN) så Johan måste ha min bil när han far och jagar imorgon. Jag orkar inte åka buss eller gå, så det får bli att avboka. Känner ändå att jag kommer ha fullt upp imorgon. Det är alltid saker man glömt eller inte tänkt på, så det känns lite nervöst att vara utan bil. Ikväll har jag målat naglarna, så snart kommer en till ledtråd. Funderar på om jag ska göra den aplätt eller om jag fortfarande ska hålla det på en svårare nivå. Det är ju ändå Halloween om 15 minuter, så det håller kanske på vara dags att gissa rätt? Såg att jag även fått en gissning här i kommentarsfältet. Det var fladdermus, och det var faktiskt bra gissat men rätt så fel. Något som inte skulle vara bra gissningar är typ häxa eller vampyr, för det är det inte troligt att det är. Om jag skulle klä ut mig till något av dem så skulle det ju vara lite för stor variationsmöjlighet för att kunna gissa. Eller ja, ni kanske inte förstår hur jag menar. Men då får ni leva med det.

Ikväll har Madde varit här och vi har tittat på Idol! Fast som ofta då vi träffas så blir det lite TV-tittande och mer babbel istället. Vi kollade bl.a. igenom min sminkväska och Madde blev sugen att testa FiberWig-mascaran. Synd att hon redan fyllt år ;) Fast om hon hade varit utan mascara just ikväll hade hon ju självklart fått testa en gång iaf. Jag är inte så rädd för baciller så länge det bara är någon enstaka som lånar. Fast..om Madde hade kroniska vaglar så kanske jag hade varit lite mer skeptisk, men nu är ju så inte fallet ;D

Lägger snart upp en bild på mina målade naglar..kanske med en extra ledtråd som gör det hela superlätt!
1 Madde:

skriven

Haha, du ser på tv, och jag stör dig genom att babbla ;) Brukar oftast vara så. Fast jag tror Johan och jag är nästan lika bra på att surra med dig framför tvn när du försöker koncentrera dig, hehe. Appropå baciller så lär vi ha samma "bacilluppsättning" vid det här laget. Jag har nog redan fått alla baciller du kan ha haft och tvärtom :P Så det är bara att köra på med utlåningen tror jag, haha.

Kommentera här: