Lämnade walk over

Man kan inte påstå att det gick så bra på jobbet. Jag kom dit och jobbade bara i 1,5 timme när jag insåg att det inte fungerade. Det blev inte bättre, utan sämre. Så jag for hem, och la mig och vila. Det är inte direkt skönt att ligga ner, och heller inte särskilt skönt att gå runt eftersom jag "måste" hålla upp axlarna hela tiden. Jag lyckades dock somna, och sov i 1-2 timmar tills Johan ringde. När jag vaknade så kände jag hur jag drog upp axlarna, så när jag sov måste jag ha varit avslappnad. Det är ju alltid någonting.

Nu har vi just kommit in från en kvällspromenad med Aisy. Det var lite jobbigt, men det kändes ändå bra att få komma ut och röra på sig. Jag vet ju att man ska röra på sig om man har ont i rygg och nacke (så länge man inte brutit något av de :P), men jag vet inte riktigt hur. Det känns verkligen inte hälsosamt att sänka ner axlarna. Har svårt att tro att det ska generera i något positivit.

Kommentera här: