Äntligen i tid!

Klockan är 6:25, and guess what, jag är helt färdig att fara på jobbet. Jag har inte hoppat över frukosten ens, har t.o.m. brett en till macka att äta på jobbfrukosten. Har även hunnit packa färdigt, jag började igår. Idag far nämligen jag, Johan och Aisy till Brännforssund. Amen visst i fasiken, jag har inte fixat något skjuts till busstationen. Har inte ens kollat när bussen går, utomordentligt smart. Vars är framförhållningen?

14:35 går linje 100 från Övik, och är framme i Nordmaling 15:20. Sounds right... Varje gång jag har gjort dessa fredagsturer så har det varit "samma" buss, men man vill ju inte direkt chansa på när det går...

Tur att jag satt mig vid datorn och bloggade, så jag kom på att kolla busstiderna. Ursprungsanledningen är att vänta på att Johan kommer ur duschen så jag kan säga hej då innan jag far.

Kommentera här: