Redogörelse

Idag har jag haft fullt upp. Eller inte fullt upp, men jag har varit nog upptagen för att inte sitta vid datorn något. Jag klev upp vid 8-tiden och kl 9:15 var Madde och Ronny här. Dom skjutsade mig till Rut&Karl där jag hade tid kl 9:30 hos Emelinda. Hon fixade min utväxt och jag blev supernöjd. Det ser ut som att hela håret färgats i samma färg och fått samma slingor, men hon har bara grejat med utväxten. Blev klockrent! Sen klippte hon en liten snelugg på mig, och lockade lite lätt. Det var jättesnyggt då, även nu utan lockar så är jag jättenöjd. Efter Rut&Karl gick jag runt på stan och köpte lite smått och gott inför imorgon. Jag har ju inte råd att köpa nya nyårskläder som jag annars gör, så det blev ett rea-linne och lite grejer som halsband och glittereyeliner för att piffa upp lite.

När jag var klar och hade handlat så plockade Johan upp mig. Han kom direkt från Brännforssund. Vi for hem och plockade undan lite innan jag började med maten. Sen kom Madde och Ronny hit och åt med oss. Vi såg på Skellefteå-MoDomatchen men den behöver vi inte nämna mer än så. Efter det körde vi Chicago. Både Johan och Madde klantade sig när dom hade köpstopp och blev nollställda. Vi spelade aldrig klart, för Madde var så trött. Men vi kan nog säga att Ronny vann med sina 50 poäng, det var ju bara 2 poäng kvar för honom. Vi hade även julklappsutdelning. Johan fick en snygg t-shirt, jag fick ett nytt (iaf för mig) spännande balsam och örhängen. Tillsammans fick vi en duk. Helt galet vad dom shoppat! Ronny fick en kvarting whisky av oss och Madde fick handkräm och en bok med ögongodis (omslaget pryddes av den oh, so sexy David Hasselhoff ;D). Lite ful kombination kanske, men hon är ju tjej! Hon skrattade mycket åt boken, så det blev lyckat!

Imorgon klockan 12 så ska jag gympa med Anna på Friskis! Efter det blir det hem och duscha och göra sig klar för eftermiddagen och kvällen hos Carita och Johnny tillsammans med andra syskon och syskonbarn. Ska bli mysigt med en lugn nyårsafton, men jag tror Johan är lite peppad på en ordentlig fest. Får väl se hur kvällen slutar för honom.

Nu ska vi gå och lägga oss. Jag måste kliva upp och äta frukost senast kl 10 så jag kan gympa sen!

Kommentera här: