Vad har jag för problem?

Så, då var den här måndagen slut. Vad har hänt idag? Jag har städat hela lägenheten, eftersom det såg ut som fasiken efter helgen. Jag har även ringt och pratat med soc för att extrakolla att jag har allting som ska skickas med blanketten. Jag orkar inte med något skickandes fram och tillbaka för att det saknas uppgifter.

Jag och Johan har även varit och handlat och tittat på Idol. Jag tror det kommer bli en riktigt bra säsong av Idol i år. När jag sett alla tjejer sjunga så ville jag inte att någon skulle åka ut. Men jag tyckte att Victoria och Yazmina var tråkigast att se på, så jag får väl vara nöjd med att det blev Victoria som åkte hem. Sepideh och Loulou var bäst ikväll! Det ska bli intressant att se killarna imorgon, även om jag mest kommer att se på Ugly Betty som har säsongspremiär på 5:an imorgon samma tid som Idol går på 4:an. Efter Betty blir det Desperate Housewives!

Till rubriken: Vad har jag för problem?
Något annat som jag vill skriva in här i bloggen är att jag har fått någon konstig åkomma. Lukten av viss mat äcklar mig, även fast jag tycker lukten i sig inte luktar dåligt. Jag ser inget samband mellan mat som jag kan äta med god aptit och maten som jag knappt förmår mig att gapa för. Maten jag ätit med god aptit är pasta bolognese-gratäng, lasagne och pölsa. Rätterna jag haft problem med är chili con carne och korvgryta. Makaroner med hemmagjorda köttbullar gick bra att äta till middag, men dom micrade resterna till lunch gick inte att få ner. Maträtterna jag äter tycker jag ändå är jobbig att lukta på. Just lukten stör mig något så hemskt. Men, jag poängterar, jag bedömmer fortfarande lukten som god. Det är helt galet, och snart blir jag också galen. Vad är problemet?

Risken är i princip obefintlig att jag är gravid, så någon så lätt lösning finns inte!
1 stora syster:

skriven

än om risken att du e gravid e liten, så tycker ja verkligen att du ska testa dej... chansen finns ju! å din beskrivning av lukterna stämmer in! så kolla! bättre att va på den säkra sidan ler

Kommentera här: