Salt palt

Det är vad jag sitter och mumsar på nu. Johan åt det till middag, och lämnade "slumpen" åt mig. Synd bara att den är så förbaskat salt. Smakar bara salt... Måste komma ihåg vilket märke det var vi köpte, så vi inte gör det igen.

Nu har jag då jobbat klart min eftermiddagsvecka, men arbetsveckan är inte riktigt slut än eftersom jag ska jobba övertid på söndag. Funderar på att jobba 10-16. Jobbar man mer än 6 timmar så drar stämpelklockan 30 minuter lunchrast, och det känns ju onödigt. Vi får se hur det bli, man väljer själv hur man vill jobba mellan 6 och 18.

Idag plusade jag på flexen igen, så nu är jag upp i 12 timmar och 44 minuter...ganska sweet! Men visst i fasiken...tidrapporten! Den glömde jag helt bort. Måste fara och lämna in den imorgon. Den ska ju in sista vardagen i månaden, annars blir det tjafs med lönen. MÅSTE komma ihåg att svänga förbi jobbet!


Yey, gamla Förhäxad-avsnitt på 3:an! Kan se om avsnitten nästan lika mycket som jag kan se om Scrubs :)

Kommentera här: